Yarın iptal edip Ttnet e geçin kafanız rahat etsin. O hep öyle olacak buraya yazıyorum. Kayıt oluşturacaksınız düzeldi diyecekler, düzelse bile 1 ay sonra yine öyle olacak. Ne kadar internetiniz göçerse dönüp okursunuz