Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kağıdınızı kaptırmayın aldığınız kağıtların gerçek değer bu değil. Virüs konusu çözülünce ilk gidecek kağıt thyo sadece olumlu bir habere bakıyor. Ortalamanız ne kadar bilmiyorum ama borsada altın kural vardır. Malınızı satmadıkça zarar ettim ya da kar ettim demeyin. Viop'da değilseniz malınız elbet ederini bulur sakince beklemenizi tavsiye ederim.
Tüpraş 104 thy ise 14.80 alış bedelleri



superonlinechef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam en azındna odeme gucunuz var bunada şükür
Çok şükür hocam. Artık o borsa zararı çıkıncaya kadar beklicez inş.



arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın olarak borçlanmak çok mantıksız bir karar olmuş. Aldıktan sınra yarından itibaren zarar başlıyor demek. Geçmiş olsun.
Hocam altının tarihi boyunca kısa sürede en büyük artışlarını bilsek önce 40000 tl nakit yerine 28000 lik altın borcunu öderdik.