bence okulların tatil edilmesi saçmalıktan başka bir şey değil. Çocuklar risk grubunda bile değiller ancak taşıyıcı olabilecekleri için çocukları okuldan geldikten sonra güzelce dezenfekte etmenin ardından, risk grubuna giren aile bireylerinin yanına sokmakta fayda var ama okulların süresiz ya da uzun süre ile tatil olması durumunda çalışan ve henüz olağanüstü bir hal durumunda olmadığı için işe gitmeye mecbur olan veliler ne yapacaklar acaba? Ayrıca çocukları ne kadar evde tutabiliriz ki? Bu şekilde bir çözüm çözüm değil bence. Ama bir arkadaş yaz tatili yerine şu anda tatil yapmaları ve yazın eğitimin telafi edilmesi gibi bir şeyden bahsetmiş. Bence bu değerlendirilebilecek bir alternatif. Bu şekilde bir durumunda, yaz tatili için çocuklarının bakımına bütçe ayıran ya da aile büyüklerinden rica eden veliler belki ayarlama yapabilirler ama aksi takdirde her şey çok daha kötü olur bence. Evet virüs tehlikeli ama okulların şu an aylarca tatil edilmesi çok ciddi sıkıntılara yol açacaktır.