KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm dünya yöneticileri biliyormuş ya , siz hangi ülkenin yöneticisisiniz ? Bir şey uydurup sonra kendiniz bile inanmışsınız. 80-90 yaşındaki insanlarda sürekli cinsel ilişikiye girdiğinden dolayı patır patır ölüyorlar değil mi ?
Bi kere topluma yayıldıktan sonra yakın ilişkide olan herkese geçer adam onu o yolla kaptıktan sonra gidip anasına, çocuğuna, karısına herkese satar o virüsü, çocuktan babaya, babadan eşine, eşinden annesine bu şekilde yakın ilişkide olan herkese geçer. Okulda sokakta vs. gidip mikroplu adamla sarılıp öpüşüp koklaşmadıkça bir şey olmaz, sen inanma, ben kendim uydurur kendim inanırım.