yıllardır ios kullanıcısıyım iphone 2 den beri ios kullanıyorum

geçen hafta oğluma 128 lik aldım çok güzel telefon yani kendim bile kullanmayı düşünüyorum tavsiye ederim 2 gün şarzı gidiyor istediğin oyunu oyna kasma yok