Gerçekten çok acayip kafalar var. Yok bilmem ne hastalığından şu kadar ölen oluyormuş da bundan bu kadar olmuş da... Bu kafaların olduğu bir ülkede şu an sokağa çıkmak gerçekten çok büyük risk. Ülke olarak olağan üstü tedbirlerin alınması gereken bir zaman da yok panik olur yok şöyle yok böyle... Özellikle şu okullar tatil olsun avmlere doluşalım diyenleri anlamak mümkün değil. Hoş, ölümü bayılmak sanan adamların yaşadığı bir ülkede normal şeyler bunlar.
İtalya'da bu kafa ile baktığı için şu an bir çok şehrinde sokağa çıkmayı yasakladı. Panik olmasın diye 1-2 vaka varken, tedbir alınmadı, şimdi ne haldeler. Bizde de aynısı olacak, o zaman bu bik bik ötenleri görürüz.