Tatil olması gerektiğini düşünüyorum. Okulların çok pis olduğu kanaatindeyim. 4 sene kolejde okumama rağmen orası bile pisti. Bizler tehdit altındayız. Her ne kadar genç kişilerde ölüm oranı az olsa da taşıyıcı kişi herhangi bir yaşlı birisiyle temasa geçtiği taktirde birisinin ölümü söz konusu olabilir. En yakın zamanda tatil edilmesi umuduyla. İyi forumlar dilerim.