Resmi bir açıklama gelmedikten sonra ne zamana kadar göndermeyeceğiz. İçime sinmeye sinmeye gönderiyorum maalesef. Umarım kısa zamanda bir açıklama gelir. Bütün önlemlerimizi aldık. Çocukları da aynı şekilde korkutmadan bilinçlendirmek gerekli. (Okullar tatil olursa çocuğu kapıp "avm'ye giden anneler tayfasından" değilim

)