Geniş düşündüğümüz zaman okulların tatil edilmesi hiçbir şeyi değiştirmez.Okulların tatil haberini alan çocuk-genç tüm öğrenciler avmlere gidecek.Gün içinde defalarca İstanbul avrupa yakasında ki avmlere işim düşüyor, inanılmaz yoğunluk var.
Realist düşünmek gerekirse bu virüs bize bir salgın olarak girdiyse korunmamız çok zor gözüküyor.Okula göndermek çözüm değil, tedavi harici hiçbir şey çözüm değil bence.
Ama tabii ki bu konularda bilinçli aileler okullar tatil edildiğinde çocuklarını dışarı göndermeyeceğine inanıyorum, bu aileleri genç öğrencilerle bir tutmuyorum.