Kuluçka diye belirtilen süre boyunca aslında tatil olması gerekiyor. Şu an 1 kişide tespit edildi fakat bu kişinin diğer insanlara, diğer insanların da başka insanlara bulaştırıp bulaştırmadığı mechul. 1 tane olan vaka sayısı 2 güne binlere dahi çıkabilirken müzelerle vs. önlem almaya çalışmak ne bileyim. Gördüğüm kadarıyla 4 üniversite tatil yaptı fakat diğer üniversiteler niye yapmadı anlamış değilim. YÖK tarafından, MEB tarafından net bir şekilde işlem yapılması gerekiyor.