sağlık bakanı durumu iyi yönetiyor bence. tatil erkene alınacak, olması gereken tabi, ben bakan olsam, hazirana kadar tatil yaparım, yaz tatilinde de eğitim verir, telafisi olur yani. ama bunu yapamazlar çünkü, turizm, hoteller filan, turizme bağlı ülkeyiz. ama olması gereken hazirana kadar tatil, 3 ay tatilde de telafi. yazın etkisi azalıyor ve o zamana kadar ilaç bulanabilir.