Arkadaşlar özellikle okul yaşı olan çocuklu velilere soruyorum. Okula yolluyor musunuz?
Ben açıkçası hiç gönderme taraftarı değilim. Hanımla 1 haftadır her gün bu yüzden atışıyoruz. Çok tehlikeli.
Neden hala tatil etmediler okulları anlamıyorum. Amerika bile başkentinde ohal ilan etti.
Ekrem imamoğlu az önce açıkladı. İstanbul'da tüm etkinlikler ve müzeler iptal.
Hulusi Akar az önce açıkladı, askerlerde çarşı izinleri iptal.
Okullar ?
Çok canım sıkılıyor..