@HelixTm;
Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Fakat işte benim de anlamadığım konu bu. Verdiğiniz kodda ikinci bir mycursor oluşturulmuş. Ben zaten select kısmında cursor oluşturmuştum. Onunla devam edemiyor muyum ? İlla yeniden mi cursor ve bağlantı bilgileri oluşturmam lazım ?
Kodu yazamıyorum. Ekran görüntüsünü almak zorunda kaldım. R10 saldırı yapıyorum zannedip beni blokluyor...
cursor dediğin sanırım sorguyu çalıştırıyor. Update için de aynı işlemi 2. defa tekrarlaman gerekir, en azından PHP'de mantık böyle. Muhtemelen aynı şekilde çalışıyordur.