@HelixTm;
Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Fakat işte benim de anlamadığım konu bu. Verdiğiniz kodda ikinci bir mycursor oluşturulmuş. Ben zaten select kısmında cursor oluşturmuştum. Onunla devam edemiyor muyum ? İlla yeniden mi cursor ve bağlantı bilgileri oluşturmam lazım ?
Kodu yazamıyorum. Ekran görüntüsünü almak zorunda kaldım. R10 saldırı yapıyorum zannedip beni blokluyor...