Kardeşim şöyle yapacaksın bak şimdi F12 tuşuna basıp console kısmını açıp ondan sonra post yap. Böylece bir javascript kodunda hata varsa orada yazar hatayı. Çünkü dediğin şeyin nedenini tam olarak kestirmek mümkün değil bunun yüzlerce farklı nedeni olabilir. Benim tahminim bir yerde javascript hatası yapmış olabilirsin o yüzden program yönlendirme koduna gelmeden direk çöküyor olabilir. Bir de window.location.href = "/"; şeklinde de dene belki o şekilde yönlendirir. Dediğim gibi nedenini kestirmek çok mümkün değil tüm kodları da görmek lazım.