Site wa-rezdir.

Yukarda kendini akıllı sanan gpl hikayesi tutturuyor ama buna forumda taviz yok. Banlanman için elimden geleni yaparım.

@S3rdaL; @Sikayet; @Erhan;



Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun neresinin lisans paneli olduğunu bilmiyorum, sitenizde sattığınız tüm eklentilerin satış yapma hakkına sahipseniz ne ala özür de dilerim seve seve gelip uygun fiyatlarla alışveriş de yaparım.

Tüm temaların, eklentilerin tanesi yaklaşık 2000-3000$ olan extended lisansına sahip olduğunuzu söylüyorsunuz eğer öyleyse helal olsun sağlam yatırım.
Extended lisans, sen bu yazılımı alıp satabilirsin anlamına gelmiyor. Bu çakallar kendilerini akıllı sanıyorlar ama yemezler, bu ürünler nulldur wa-rezdir.