Arkadaşlar hala basit düşünüyorsunuz. Çocukları öldürme oranı düşük diye çocuk önlemlerini küçümsüyorsunuz ancak o küçük çocuğa bulaşan virüs ailenizde ki çocuk olmayanlara ve size de bulaşacak. Önemsemediğiniz çocuk hastalar birer taşıyıcı olacak. Basit düşünmeyi bırakın artık.