Forumda dün çocuğu olan insanların endişesini hiç gördünüz mü ? Bakan neden okullar ile ilgili bir açıklama yapmadı diye sitem ediyolar. Beklenen şey ölüm vakaları herkes üstüne düşeni yapmalı.