facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz böyle yaşıyoruz. Risk? Ayrıca koronanın bugüne kadar ölümüne sebep olduğu çocuk yok. Ölümlerin yaş skalasını bi inceleyin. Ortamı da velveleye vermeyin.

Lütfen yorumlara dikkat ediniz gündem konusu ve açıklama yapacak şuan bakan basit bir şey olduğunu düşünen sadece burdaki bir kaç üye bakanlar da kafayı yedi boşu boşuna toplantı yapıyolar zaten.