Ben çok uzun süredir r10da tasarım ya da kodlama işi yaptırmıyorum mesela. En bol itraderı olanları da denedim, en yüksek fiyat çekeni de denedim. Hepsi işe başlarken 1 ayda kesin biter diye başlıyor. 1. ay sonu yaklaşınca hepsinin teker teker ya akrabaları ölmeye başlıyor ya da 2 günde bir acile düşecek şekilde hasta olmaya başlıyorlar. 3. ya da 4. ay sonunda eksik gedik işi teslim ediyorlar ondan sonra da ulaş ulaşabilirsen.