Şahsen muzdarip olanlardan biri de benim. Örnek olarak 1 hafta önce forumdan bir abim Twitter hesabı için iş verdi hesabı kapanmıştı. Ben dedim ilk ücret şeklinde çalışıyorum herhangi bir olumsuz durumda eft karşılanarak iadeyi sağlarım. 4 gün geçti hesap açılmadı gönderdiği ücreti EFT karşılanarak iade ettim. Kimsenin hakkına parasal mevzulardan giremem yapımda bu yok ve iyi ki de yok. Kendimi övmüyorum ama herkes bu tavrı sergilemeli.