null tema ve eklenti olduğunu ispat edersen sana bütün siteyi vereceğim ama ispat edemezsen özür dileyecekmisin ?
insanları bu kadar rahat ve kolay karalamayın yahut herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz . devamlı r10 'a girmediğimden böyle bir konunun varlığından haberdar değildim ama arkadaş bana site içerisinden ulaştı ve 5 dakika içerisinde sorununu çözmüştük ( ürün destek içerisindeki görüşme kayıtlarımızda mevcuttur ) .ben kendisine sitenin üyelik eklentisinde değişiklik yaptığımı söyledim ve sıkıntısını hemen gidermiştik.
buda arkadaşımızın hesabında satın aldığı eklentinin varlığını göstermektedir.
not : eğer sorunu ve sorusu olan olursa yukarda bir arkadaşımız twitter adresimi vermiş oradan da ulaşabilirsiniz. hiç kimse bu kadar kolay karalanmamalıdır .
Bunun neresinin lisans paneli olduğunu bilmiyorum, sitenizde sattığınız tüm eklentilerin satış yapma hakkına sahipseniz ne ala özür de dilerim seve seve gelip uygun fiyatlarla alışveriş de yaparım.
Tüm temaların, eklentilerin tanesi yaklaşık 2000-3000$ olan extended lisansına sahip olduğunuzu söylüyorsunuz eğer öyleyse helal olsun sağlam yatırım.