Herkese iyi forumlar dilerim.

Kanayan yaramız.

Gerek forumda gerekse çevremizde, genelde karşılaştığımız bir durum.

- Forumda yeniyim kimse bana iş vermiyor.
- İş yok:
Şunu yapar mısın? Yapamam ben seçiciyim.
- İş arıyorum ve bulamıyorum işinizi bana verin kaliteli ve ucuz hizmet veririm:
Bir teklif alabilir miyim? 750 lira ee bu işin oluru zaten 500 lira neden yüksek fiyat çekiyorsun?
- Profesyonel hizmet veriyorum ona göre ücret alıyorum.
Fiyat alabilir miyim? Tamam anlaştık başlayabilirsin, iş teslimi geldiği zaman işin yarısı teslim edilmiş.
- Referanslara bakın karar verin:
Anlaştık işe başlayın lütfen. Teslim süresi 10 gün geçmiş.
vs. vb.

Bir şekilde anlaşıyorsun işe başlıyorlar, ödemeyi gönderiyorsun işi eksik yapıyorlar.
Bu insanlar yüzünden kurunun yanında yaş da yanıyor ve zaman geçtikçe kimseye güvenemiyorsun.

Yazışmalar elimizde, banka ödeme dekontları elimizde, şahsım adıma konuşuyorum şikayet konusu açmayı veya mahkemeye vermeyi sevmiyorum.

Bu konu hakkında neler yapacağız?

Lütfen tartışma yaratmadan, kimseyi kötülemeden ve ezmeden yorum yazınız.

Teşekkürler.