ufukwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1LT kolonya 30tl den satılırken şu an 55tl ye kadar fiyatlar var piyasada.
Hocam gördüklerinizi acımayın şikayet edin fırsatçılığın lüzumu yok