Sevdiğim kızın peşinden 6 ay koştuım ilk tanıştığımızda ikimizin de sevgilisi vardı. Benim 1 aylık onun 2 senelikti. Benimki gönül eğlendirmek onlarında ilişkilerinin sonuydu. Hep devam ettirmesi için öneride bulundum. Anlattım neyi nasıl yapması gerektiğini meğersem o da benden hoşlanıyormuş benimle olduğunda neler yapması gerektiğini benden öğrenmiş oldu. Şu an 3. senemize yaklaştık ve onu çok seviyorum. Tek çözüm şudur: Onun dönüp seninle ilgilenmesi istersen sen onu dünyanın en mutlu kadını yap ama o istemedikçe o işler olmuyor.
Saygılarımla.