Mesele 100 kelimesinin kaç lira olduğu değil, mesele yapılan anlaşma şartlarına uyum sağlamak. Ben de makale yazarlığı ve editörlük yaptım onlarca siteye... 100 kelimesi 1,5 liraya makale yazmadım, Allah yazmak mecburiyetinde de bırakmasın. Ancak bir kişi 100 kelimesi 1,5 liradan anlaşma sağladı ise işini düzgün şekilde yapmak zorundadır. Aksi halde "100 kelimesi şu fiyattan yazabilirim" deyip, o şekilde anlaşmalıdır. Velhasıl-ı kelam bir fiyata anlaşıp ücret düşük diye işi savsaklamak, anlaşmaya aykırı şekilde yapmak yanlıştır. Olay anlattığınız gibi ise haklı olan tabii ki sizsiniz.