Daha önce internet yavaşlığı ile ilgili bir konu açmıştım. Evin santrale olan uzaklığı fazla diyip duruyorlar. Imza toplayın ildeki Turktelekom Müdürlüğüne başvurun felan dedi ttnet müşteri hizmetleri. Bu konuda bilgisi olan varmi henuz gidemedim. Kaç imza gerekir ne yapılır vs.