musakaragoz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden memnun değilsiniz acaba hocam ?
Hiç hızlı değil ekstra şu gündem olaylarından dolayı iyice yavaşladı.
ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebebi nedir hocam?
aşşşırı yavaş 32mbit gönderiyoruz diyorlar ama hiç 13ü geçmedi daha testlerim sonucu onlar diyor türktelemu arayın onlar altyapınıza baksınlar diyor onları çağırıyorum alt yapınızda fiber var sorun yok diyorlar ama halen türknet yavaş