BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla son çare öyle yapıcam kurucam prefabrik güzel bir yere en kötü farkederlerse kamyona yükler başka yere giderim yine D şaban gibi
prefabrik olmaz işte imar izni gerektirir birisi şikayet eder cezayı yersin trafiğe kayıtlı olması lazım soran olursa dinleniyorum dersin