ReaL204 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah hocam kolay olsa dağlarda da yer kalmazdı O tarz yerler hazinede oluyor 49 yıllığına kiralama sistemi var. Kiraladıktan bir süre sonra satın alma hakkınız doğuyor.
digitaLartist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim Artvin’de ata dan kalma yerimiz vardı bahsettiğiniz gibi orman içi yemyeşil doğa vs. Devlet el koydu
şeytan diyor git bitane prefabrik at kimsenin görmeyeceği bi noktaya nolacak sanki her gelen acaba tapusu var mı diyecek değil ya