adasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avukat tutmana gerek yok dilekçeyi tanıdık bı avukata yazdırabilirsin eğer mahkemede işin rengi değişirse bilirkişi talebinde bulunmayı unutma
Hiç anlamadığım terimler olduğu için soruyorum; bilirkişi talebi nedir tam olarak, süreçleri incelemesi için bir aracı falan mı oluyor.



adasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avukat tutmana gerek yok dilekçeyi tanıdık bı avukata yazdırabilirsin eğer mahkemede işin rengi değişirse bilirkişi talebinde bulunmayı unutma
ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ile suçlanıyorsun tam olarak? Adamların isnat edilen suçu üzerine atarken kullandığı deliller ne?
direkt olarak suçladıkları; domainde firma isminin geçmesi, marka ihlali falan diyor fakat dediğim gibi sitede hiç bir şekilde logo bile kullanmadım kapalı olduğu içinde görsel sunamadım, google önbellekte bir kaç yazı çıktı html olarak