Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de geçiş yapacağım. Türktelekom 21 martta bitiyor. Türknet olumlu olumsuz çok yorum okudum kararsız kaldım
Hocam ben bir kaç arkadaşa sordum memnunlar. Ben Superonline 500 defa aradım fakat 16'dan üzeri hız vermediler, TurkNET aradım hemen 29 ve üzeri verdiler. Eğer bakalım hızdan memnun kalmazsam iptal ettiririm.

Eğer az kaldıysa 120 TL kadar cayma bedeli ödüyorlar.