Merhabalar bir kaç gün önce TurkNET'e geçiş yaptım. Belgeleri imzalayıp hepsini kargo ile gönderdim ve bugün sabah ellerine geçmiş. Onaylanması için ne kadar süre beklerim? Tecrübeli olanlar beni aydınlatabilir mi?