wolionn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o yıllık 30k olayı shopier uydurması olabilirmi? Cidden aslı varmıdır hukuki olarak?
Hiçbir şekilde hukuki dayanağı yok Öyle birşey olsa 8 bin veya 10 bin TL gibi yıllık kazançtan ceza yiyen arkadaşlar olmazdı. Bu arkadaşlar vergi vermeyerek satış yaparak kendilerini uyanık zannediyorlar fakat her geçen sene daha fazla denetim artıyor, şikayet edenlerde öyle Yakında ceza yemeye başlayınca ağlamaya başlarlar, yok vergi çok mezopotamyada %10 vergi veriliyormuş vs vs diye