İnternette veya r10da bir hizmet aldığımda örnek smm panel hizmetleri shopier üzerinden ödeme alıyorlar. Adsense ödeme alırsam vergiye takılırmı diye korkarken insanlar sanal pos kullanıyor. Gözüm kimsenin ekmeğinde değil fakat bu durum nasıl oluyor. Belli bir miktar altında vergi muafiyetimi var? İnanın bilmediğim için soruyorum.