Seni sevmemesini niye "Erkekligine" yediremiyorsun. Erkeklikle ne alakasi var, kac yasindasin bilmiyorum ama issiz gucsuz ve ergen birine benziyorsun.
Git oku, kendini gelistir, erkekligini gelistir once !

Ayrica seni instagram takip etmemesi ama sevdigi kisiyi takip etmesinde kafana almayacak ne var ? Gayet olmasi gerek degil mi?