Ben 6s kullansam geçmezdim. Tabii ne kadar zamandır kullanıyorsunuz bilmem.
Şuan 7 plus kullanıyorum. Aynı fiyat bandında android versinler geçmezdim.
5 yıldır kullanıyorum bana da saçma geldi android e geçmek :P ama 6's in şarjı %90 batarya ile çeyrek gün gitmiyor üstüne üstlük tüm gün masada telefon.