islamuner34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar,
cpanelden oluşturduğum maillerden gmail.com a ve hotmail.com a gönderdiğim e postalar neden spama düşer. cpanelden yapmam gereken ayar varmıdır ? bilgisi olan varmı acaba
Merhaba islamuner34,

Bir mailin karşı mail sunucularında spam/gereksiz kutusuna düşmesinin bir çok nedeni vardır. Başlıcaları aşağıdaki gibidir;

1- Dedicated / özel ip adresi olmaması
2- Mail çıkışının yapıldığı ip adresinin dedike olarak atanan ip adresi olmaması
3- İp adresinin rdns kaydının mail çıkışı yapılan alan adı ile aynı olmaması
4- DKIM ve SPF kaydı olmaması
5- DMARC kaydı olmaması
6- SSL türünde güvenli mail gönderiminin tercih edilmemesi
7- Mail içeriğinde çok sayıda görsel veya dış link bağlantısının olması
8- Mail çıkışı yapılan ip adresinden toplu mail gönderiliyor olması
9- Diğer

İyi çalışmalar.