Düşeceği çok belliydi, gap kapandı, 7680'den alım yaptık.
Burada paylaşacaktım da herkes her şeyi bilecek şekilde yorum atacaktı vazgeçtim malum daha önce paylaştığım zaman analiz tutana kadar herbokologlar türemişti.
hocam bence paylaşın kötü yorum yapan her şeyi kendisinin bildiğini sanan insanları da takmayın
arkadaşlar bitcoin bu bir hafta batar sonraki hafta fırlar çok ta takmayın kafaya geçenlerde 60 binden 45 bine sonra 42 bine geriledi yatırımcılar zaten bunları hesap ediyorlar ve 42 bine düştüğünde uyanık olanlar fazlasiyla aldı geçen haftalarda bir çoğu aldıklarını sattı yine burada bir tek aceminin boynu bükük yani
evet bende biliyorum inip çıkabileceğini. Bu işi herkes anne karnında öğrenmiyor