Ben konteynır tavsiye ederim. Daha uzun olacağını düşünüyorum, herseyi hazır, memnun olmazsanız yada başka bir yer planlarsanız taşıyabilirsiniz, vazgeçerseniz en kötü satabilirsiniz.