BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya aslında evet ama ahşaplar daha sıcak geliyor ilk tercihim ahşap yapmak bir de prefabrikte yalıtım problemi olabiliyor sanırım.



hocam %5 i derken yani 5 dönüm alsam 250m2 sine beton dökebilir miyim



ya hocam prefabrik aslında güzel de ne biliyim içime sinmedi fazla baktım internetten biraz ilk tercihim ahşap eğer olmazsa prefabrik düşünücem mecbur şu bungalov evler falan çok hoşuma gidiyor.





hocam biraz rahat konforlu bir şey istiyorum o yüzden karavan biraz zor olur gibime geliyor prefabrik konusunda git geldeyim hala
hocam konforlu olcak diyorsan o zaman sizin dediğiniz gibi prefabrik en doğrusu