Huzuru bulduğum tek yer balık tutmak



sosyaladres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde kıyıdan balık tutamayınca sandal aldık açığa gittik denizi karış karış gezdik balık yok Balık bulucu lazımmış bide koca denizde balık yok malesef. Atıyonuz vurmuyor aramızda varmı anlayan balık bulucu almayı düşünüyorumda
Hocam ortalama 1300 TL idi en son ise de yarıyor yani . Ben kullanıyordum.