versarje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski kullanmadığım bir kasa var biraz eski. (1GB RAM vardı sanırım XP Kuruluydu enson..)
Makale işinizi göreceğini varsayarak, monitör temin edebilirseniz göndermek isterim. Klavye maus ve hoparlorunuz de benden.
Temin ettim hocam. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim. Çok sağolun.