Konu
Fazla bilgisayarı olan biri bakabilir mi ?
09-03-2020, 08:54:15
#20
versarje
Eski kullanmadığım bir kasa var biraz eski. (1GB RAM vardı sanırım XP Kuruluydu enson..)
Makale işinizi göreceğini varsayarak, monitör temin edebilirseniz göndermek isterim. Klavye maus ve hoparlorunuz de benden.