dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm ilettim hocam.
@dEsir0us; Arkadaş elinde fazla olan laptobu gönderecek. İlgi ve alakanız çok teşekkür ederim.

Ek olarak @neto; hocama da ayrıca teşekkür ederim. Kendisi ikinci el alıp göndermeyi teklif edecek kadar iyi bir insan.

Herkese ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim. Konu kilitlenebilir.