paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam ama affınıza sığınarak öyle birşeyi kabul edemem. Para yardımı istemiyorum. Burası bir webmaster forumu sonuçta belki kıyıda köşede fazla bilgisayarı olan birileri vardır diye konu açtım. İlgi ve alakanız çok teşekkür ederim.
Bu para yardımı değil ki öyle düşünmeyin. Alışveriş. Sonuçta kimse size karşılıksız para vermeyecek. Vadeli ticaret gibi düşünün. Aynı olayı bankalarda yapıyor ama onlar faiz alıyor.