neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamazsanız bir öneride bulunacağım. Forumda kaç bin üye var. Eminim kişi başı 5-10 tl yardım kimseye dokunmaz, ama biriktirip sana laptop alabiliriz. Böyle 25-30 kişi 10 tl atsa seni de idare edecek bir laptop alırız. Sen de karşılığında makale yazarsın. Burada herkes birbirine yardımcı olur. Önümüzdeki ay ben de evleneceğim. Aynı durumda ben de olabilirim. Onun için affınıza sığınarak böyle bir öneride bulunmak istedim. Laptopum olsa yardımcı olmayı isterdim.
hocam bende bu zamana kadar kimseye kolay kolay inanmam ama bu arkadaşı araştırdım, söylediklerine inanıyorum zorluk çekmiş ve çekiyor rabbim yardımcısı olsun, bir konu açıp hesap no paylaşırsan destek olmak isterim. Paskevich arkadaştanda bu konuya alenen yazdığım için özür dilerim.