Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum bir iibf mezunu olarak seni en iyi ben anlıyorum. Elimde Bilgisayar yok ama makale yazmaya başladığında bana pm atar mısın lütfen.
Merhabalar hocam. Evet İİBF mezunu olmak çok zor maalesef. Tabi hocam, bilgisayar temin edebilirsem size PM atarım. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim.



kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bi kadın sizi dolandırmıştı ne oldu o? Hâlâ cevap vermedi dimi?
Maalesef hocam cevap vermedi ve vermiyor. Allah ıslah etsin, ne diyebilirim ki...