Ben doğalgazdan şu şekilde tasarruf ediyorum. Havalar sıcak olsa bile, en geç ekim ayının 15inde, yani havalar soğumadan en düşük ayarda çalıştırıyorum kombiyi. Bütün kış boyunca hiç ellemiyorum. Ayarını hiç değiştirmeden kışı geçiriyorum. Bu sene en yüksek faturam 222 TL geldi. Havalar soğumadi açmaya gerek yok demeyin, açın ev ısınsın. Hiç kapatmayın ondan sonra. Evin alttan ısıtma ve ara kat olmasının da etkisi var ama aynı apartmanda 500 600 lira fatura ödeyenler var. Sadece 1 ay fazla fatura ödeyip geri kalan aylarda rahat etmek istiyorsanız denemenizi öneririm.