hocam ben sadece oturduğum odanın peteklerini açıyorum 2 tane . Evde ısı yalıtımı yok camlar çift değil tek cam yani her odayı açsam yine de ısınmaz ev. Bende sadece oturduğum odanın peteklerini açtım kombiyi de 45 e aldım 500 ü geçmiyor fatura. ama burada metreküpünü 2,10 TL den alıyoruz.